[RADY LAPTOPOWEGO MILIONERA] NAWYKI LUDZI SUKCESU

Jak osiągnąć sukces? 



To pytanie zadaje sobie wielu ludzi. 
Lecz mało kto wie od czego zacząć. Sporo osób za swoją sytuację życiową obwinia otoczenie, rodziców, nie zastanawiając się przy tym że wiele zależy od codziennych nawyków. To właśnie te małe, niepozorne czynności kształtują naszą rzeczywistość. 
Jakie nawyki i zachowania wykształcili więc ludzie sukcesu? Co robią aby ich życie było lepsze? Co jest kluczem do osiągnięcia sukcesu?
Laptopowy milioner odpowiada! Zobaczcie co ich odróżnia.

Zapraszam do lektury! 







PAMIĘTAJ!




A czy Wy macie jakieś swoje nawyki? Podzielcie się w komentarzach! 
Jeśli spodobał Ci się wpis nie zapomnij polubić mnie na facebook'u! 


8 komentarzy:

  1. Wstają bardzo wcześnie :) Tylko jak to zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej! Nastawić budzik i wyskoczyć z łóżka ;)

      Usuń
    2. Nauczyłam się tego na studiach, a nawyk pozostał do dziś. :)

      Usuń
  2. Bliżej mi do lewej niż prawej strony, ale sukcesu jakoś nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe... pozostaje mi tylko wstawać wcześniej (ale jak, skoro dzieci w nocy budzą po 100 razy:P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis! Ja lubię siedzieć do późna a chciałabym zacząć wstawać wcześniej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ŻYJ ZIELONO , Blogger